Cred că am scris şi altădată despre vedetele din România. Am făcut şi o emisiune pe tema asta. Au existat şi există foarte multe emsiuni de televiziune cu “vedete”. Ziarele sunt pline cu imagini, cu poze ale vedetelor. Fără să exagerez prea mult, România este ţara cu numărul cel mai mare de “vedete' pe metru pătrat. România produce vedete pe bandă rulantă. Populaţia cere vedete, populaţia are nevoie să consume vedete. De asta cele mai multe vedete de pe la noi sunt evdete de consum. Vedetele de pe malurile Dâmboviţei şi Colentinei se schimbă de la an la an, de la anotimp la anotimp, de la săptămână la săptămână şi chiar de la zi la zi. La noi, unde sunt codrii verzi de brad, vedetele sunt schimbate mai des decât şosetele, pentru că în afară de culoare şi miros nu prea au nimic altceva. Când e vorba de conţinutul unei vedete autohtone, te mărgineşti în a descoperi cercelul din buric sau nas şi cam atât. Gelul de păr şi lentilele de contact sunt elementele cele mai puternice ale personalităţii unei vedete de la noi. Adevărul este că are şi presa partea ei de vină în devenirea acestor vedete. Orice aer, oricât ar fi de puturos, pe care-l dă o astfel de vedetă e preluat a doua zi de toate ziarele cu lux de amănunte. Fiecare bolboroseală a unei vedete autohtone se transformă într-un interviu incendiar. O să afli cu această ocazie că vedeta noastră este înnebunită după supa cu găluşte şi că-i place să fie dominată în pat. Cineva le spunea vedetelor de acest gen pârţotine.