Peugeot 2008 facelift vine cu nouă motorizări și argumente estetice

25 Iun 2016 | scris de Sebastian S. Eduard
Peugeot 2008 facelift vine cu nouă motorizări și argumente estetice

Facelift-ul vine pe o cotă stabilă de vânzări – 580.000 de unități în 3 ani și ceva - și propune câteva modificări, în general de ordin estetic. Extensiile de aripă, grila verticală dar și pragurile de metal vin să întărească designul robust. Este de altfel ceea ce – declarat – își propune acest mini SUV: un model robust, de familie, care poate fi utilizat peste săptămână, zilnic, la serviciu, dar care nu se sperie de mici escapade la munte, în week-end.

P2008 1

La interior...

Ce oferă, de fapt, 2008 facelift? Ce-ți face cu ochiul? Facelift-ul preia aproape în integralitate bordul de la „vechiul” 2008. Volanul mic dă impresia de sportivitate și manevrabilitate. Coockpit-ul, privit peste volan are vizibilitate ideală, iar ecranul navigației este și el așezat la îndemână. Să nu uităm, de designul special al frânei de mână (asemenea unei manete de gaze, la avion) și nici de multiplele capacități de depozitare. În fine, poziția de conducere este și ea ok.

În spate, spațiul pentru picioare este neverosimil de mare. A..și încă ceva…sacrificarea locurilor din spate și rabatarea canapelei duce la un spațiu de transport care se mărește de la 410litri (capacitatea portbagajului) la 1.400.

P2008 3

Și pentru că vorbeam mai devreme de mici escapade de week-end. Specialiștii au calculat cît de puțin este folosit un sistem 4x4 “profesional”, așa că au propus, pentru 2008, un „grip control”. Sistemul de adaptare a aderenției propune versiuni de ploaie, noroi, zăpadă...așa cp cine mai are nevoie de altceva?

Motorizari

O altă propunere interesantă cu care vine 2008 facelift este multitudinea motorizărilor. Gama de motoare este constituită din modele  Euro6 Pure Tech și BlueHDI, cu cutii de viteze manuale și automate. Puterile dezvoltate se situează între 82 și 130 CP, iar emisiile între 90 și 114 g/km. Peugeot se laudă, pe bună dreptate, că dintre aceste motorizări patru se află în categoria best in class pe segmentul lor, dintre care noul 1.2l Pure Tech 130 BVM6

P2008 2

Alte stiri din Auto

Ultima oră