Noul smart fortwo cabrio. GENIAL!

17 Mar 2016 | scris de Sebastian S. Eduard
Noul smart fortwo cabrio. GENIAL!

Din primăvară, noul smart fortwo cabrio este pregătit să intre pe scena auto ca un model emblematic al noii game. smart-ul decapotabil cu două locuri va fi disponibil la Autoklass Pipera – Centru Autorizat de Vânzări şi Service smart începând cu luna martie 2016.

 

La momentul lansării sunt disponibile două variante de motorizare cuplate la transmisia automată twinamic. Variantele cu transmisie manuală urmează să fie lansate în perioada următoare. Alături de cele trei linii de echipare - passion, prime şi proxy – clienţii au oportunitatea de a alege dintr-o gamă largă de dotări opţionale care le vor spori gradul de siguranţă şi confort.

 

Acoperiș retractabil

Trei autoturisme într-unul singur: la simpla atingere a unui buton, noul smart fortwo cabrio se transformă, din binecunoscutul model cu două locuri şi habitaclu închis, într-un autovehicul dotat cu acoperiş retractabil din material textil sau într-un cabriolet veritabil cu plafonul complet pliat.

 

Astfel, experienţa de condus în aer liber poate fi adaptată vremii sau dispoziţiei şoferului. Flexibilitatea oferită de plafonul pliabil „tritop” şi de traversele detaşabile amplasate pe acoperiş reprezintă o caracteristică specială, însă nu doar în acest segment. În acelaşi timp, noul smart fortwo cabrio este singurul cabriolet autentic din clasa sa.

 

„Noul smart fortwo cabrio este sinonim cu conceptul de <<joie de vivre>> – o stare de spirit ce descrie perfect brandul nostru”, a declarat Dr. Annette Winkler, Director smart. „Practic, plin de emoţie şi inovativ – acestea sunt valorile fundamentale ale smart integrate perfect în toate autovehiculele noastre. Noul smart fortwo cabrio se focusează pe emoţie – acesta este un automobil care evidenţiază într-un mod special bucuria de a trăi. smart fortwo cabrio este cea mai cool versiune a generaţiei noastre – pe scurt, simbolul simbolurilor”.

220.000 de fani

Noul smart fortwo cabrio (cu o lungime de 2.69 m, o lăţime de 1.66 m şi o înălţime de 1.55 m) este uşor de recunoscut ca făcând parte din noua generaţie smart: cel de-al treilea model evidenţiază filosofia de design „FUN.cţional” specifică smart, definită de doi poli – inima şi mintea. Limbajul designului este simplu, clar şi progresiv.

 

Acesta include conturul tipic cu prelungiri foarte scurte, linii, forme şi suprafeţe clare şi, desigur, celula de siguranţă tridion. Având o grilă cu design de tip fagure şi faruri rombice, aspectul frontal al unui smart este inconfundabil. Stâlpul B este mai mic decât cel de la modelul cu habitaclu închis, iar designul celulei de siguranţă tridion este progresiv, oferind noului smart un aspect mai sportiv şi concentrat.

smart fortwo cabrio 1

 

Deschiderea plafonului:12 secunde

Când soarele răsare dintre nori, şoferii smart fortwo cabrio pot reacționa rapid: plafonul din material textil se poate deschide în mod automat în 12 secunde – chiar şi când autoturismul rulează cu viteză mare. Cu ajutorul cheii cu trei butoane, plafonul poate fi ridicat şi din exteriorul maşinii, prin intermediul telecomenzii.

 

În plus, îndepărtarea stâlpilor laterali oferă o experienţă cabrio completă. 

 

Cu o suprafaţă de 1.8m2, plafonul „tritop” din material textil este cu aproximativ 4% mai mare decât cel al predecesorului său. Acoperişul exterior este realizat dintr-un material poliacrilic rezistent la lumină, iar interiorul conţine un mix de materiale compus din poliester şi bumbac. De asemenea, designul este completat de un strat de cauciuc dispus la mijloc. Plafonul are o grosime totală de 20 mm, iar luneta este încălzită şi confecţionată din sticlă.

 

smart fortwo cabrio 2

 

Versiuni disponibile: două motoare, două transmisii, trei linii de echipare

În primă fază, noul cabrio va fi echipat cu motorizări în trei cilindri de ultimă generaţie, disponibile în două versiuni: cu o putere de 52kW (71 CP) sau 66kW (90 CP). La momentul lansării, ambele variante de motor dispun de transmisie cu dublu ambreiaj twinamic, iar transmisia manuală cu cinci viteze va fi lansată în perioada următoare. De menţionat este faptul că smart fortwo cabrio are agilitatea tipică a brandului – la 6.95m (între borduri ) şi 7.30m (între pereți ), astfel că manevrele de întoarcere sunt foarte simple.

 

În plus faţă de cele trei linii de echipare – passion, prime şi proxy – clienţii au oportunitatea de a alege dintr-o gamă largă de accesorii pentru siguranţă şi confort, inclusiv noile caracteristici adăugate la ultimul facelift, precum pachetul Urban Style (ce include evazări aripi de culoare neagră şi suspensie coborâtă).

 

Captivant şi de calitate superioară, interiorul smart fortwo cabrio corespunde cu cel al modelului cu habitaclu închis, ce dispune de trăsături standard inclusiv două parasolare cu oglinzi integrate, o consolă centrală cu sertar şi un suport pentru haine amplasat în spate. Un deflector de vânt este disponibil opţional. Stilul interiorului va încânta cu siguranţă, acesta fiind caracterizat de o „buclă dinamică”, o trăsătură specifică interiorului – de exemplu, linii expresive dispuse pe tabloul de bord şi pe uşi.

 

smart fortwo cabrio 8

 

15 ani de istorie

În 1999, la Salonul Auto de la Frankfurt, smart a surprins publicul cu o serie de studii privind un nou model. A fost prezentată versiunea cabrio, model inspirat din smart city-coupé. Acest model a oferit o nouă perspectivă asupra comunităţii de automobile mici. smart fortwo cabrio oferă „joie de vivre”, o bucurie pură. Începând cu primăvara anului 2000, cel mai mic model cabriolet a ieşit direct din producţie pe drumurile europene. Încă de la modernizarea primului model, în 2006, plafonul din material textil a fost complet automat.

 

Cu toate acestea, modelul cabrio nu este singurul din istoria smart care a oferit o experienţă de condus în aer liber. În 2002, a fost lansată o versiune specială ce oferea un sentiment veritabil de libertate: smart crossblade. Automobilul nu avea uşi, acoperiş sau parbriz. Pentru o experienţă de condus incomparabilă, şoferii aveau ocazia de a conduce sub cerul liber şi cu vântul suflându-le în faţă, pe orice drum extravilan. În plus, peste cabina şoferului se întindea un deflector de vânt pentru a reduce curenții de aer. Un an mai târziu, smart a introdus o serie limitată de autovehicule pe piaţă.

Alte stiri din Auto

Ultima oră