Premiul recunoaste designul distinctiv al noului Tucson, ambasadorul de brand Hyundai. Echipa Centrului de Design Hyundai Motor Europa din Rüsselsheim, Germania, a creat un exterior impresionant, care imbina rafinamentul cu versatilitatea.
Partea frontala este dominata de grila hexagonala, specifica noii game Hyundai, care, alaturi de farurile cu tehnologie LED, ofera un aspect distinctiv modelului. Mai mult, tinuta atletica este accentuata de proportiile dinamice si de liniile elegante. La interior, materialele de calitate, placute la atingere, creeaza o atmosfera confortabila si primitoare. In plus, compartimentarea inteligenta ofera un raport excelent al dimensiunilor exterioare si interioare.
Proiectat, dezvoltat si fabricat in Europa, Tucson a devenit modelul Hyundai cu cea mai rapida evolutie a vanzarilor in regiune, cu peste 85.000 de comenzi inregistrate din momentul lansarii in septembrie 2015 si pana in prezent.
Castigatoare a premiului ”iF Design Award 2016”, noua generatie Elantra a fost inspirata de filosofia Hyundai ”fluidic sculpture”, avand o prezenta remarcabila, prin utilizarea inteligenta a liniilor fluide si impunatoare. Grila hexagonala incadrata de noua forma a farurilor confera modelului o alura atletica.
Noul Elantra a fost lansat in Coreea si America de Nord la sfarsitul anului 2015, urmand a fi disponibil pe anumite piete din Europa in cursul anului 2016.
De peste 60 de ani, “iF Design” este recunoscut in toata lumea drept un simbol al excelentei in design. Organizat de “iF International Forum Design GmbH”, evenimentul recompenseaza cele mai spectaculoase idei de design din diferite domenii. Premiile au fost acordate dupa un proces riguros de selectie. Juriul format din experti internationali a analizat peste 5.000 de proiecte din 53 de tari.
Decernarea premiilor ”iF Design” va avea loc pe data de 26 februarie 2016.