Ford Mondeo Vignale este primul model care va fi lansat ca parte a experienței Vignale și în curând vor urma și alte produse, inclusiv Ford S-MAX. Vignale simbolizează viziunea Ford pentru cel mai rafinat nivel de execuție în privința design-ului și calității materialelor folosite atât la exteriorul, cât și la interiorul vehiculului.
Concomitent cu lansarea modelului Ford a venit și cu primele două FordStore. Ele sunt sitate în București, la dealerii Business Development Team și Țiriac Auto.
FordStore este cel mai nou concept de showroom Ford, care își propune să ofere clienților o experiență unică de cumparare, fiind organizat pe diverse „zone” care oferă un mediu prietenos ce creează o dinamică pozitivă între client și consilierul de vânzări. Procesul de cumpărare va fi transformat astfel într-o experiență consecventă și convingătoare a mărcii Ford.
Fiecare FordStore are un Lounge Vignale, o zonă dedicată și exclusivă pentru clienții Vignale. Lounge-ul Vignale este un spațiu semi-privat unde clienții pot experimenta în voie serviciile personalizate Vignale.
“Prin Vignale oferim servicii personalizate, adaptându-ne în mod constant la nevoile clientului, începând cu primul pas pe care acesta îl face într-un FordStore și pe tot parcursul experienței sale alături de Ford. Ne dorim ca acesta să se simtă special din primul moment în care intră pe ușă”, a declarat Valerio Brenciaglia, Managing Director, Ford România.
Procesul de implementare a FordStore din Europa este în plină desfășurare. Până la sfârșitul anului 2015, Ford estimează că va avea peste 200 de FordStore în toate piețele europene, dintre care două sunt situate în România.