Într-un comunicat al TAROM, se precizează că proiectul de schimbare a uniformelor companiei nationale TAROM a venit firesc din nevoia de a reprezenta corect imaginea de astăzi a companiei şi a fost construit în jurul valorilor companiei: tradiţie , eleganţă, siguranţă. Noul design are semnatura lui Cătălin Botezatu.
"Ne-am dorit ca noile modele să păstreze cromatica tradiţională a brandului TAROM, într-o notă mai proaspătă şi mai elegantă, adaptată cerinţelor pasagerilor şi tendinţelor acestei industrii aflată într-o permanentă evoluţie. În acest scop, noile uniforme, readuc în prim plan rochia şi capa, elemente definitorii ale eleganţei feminine. Uniformele de vară au, de asemenea, ca element de noutate, sacoul cu mâneca trei sferturi pentru fete.
Realizate în mare parte din materiale naturale şi care corespund normelor de siguranţă şi calitate, uniformele au fost create atât pentru a asigura un confort optim celor ce le îmbracă, dar şi pentru a reprezenta cu distincţie şi eleganţă imaginea companiei.
Uniforma personalului Navigant şi serviciile oferite la bord pasagerilor sunt două elemente care completează imaginea unei companiei aeriene.
Potrivit aceluiaşi comunicat, noile meniuri au fost schimbate având la bază şi sugestiile pasagerilor. Bugetul este acelasi însă s-au folosit alte reţele, mai diversificate şi cu altă compoziţie. La clasa Business se oferă în continuare peşte, în meniuri mai diversificate (somon grill, salată de creveţi) şi ca noutate a fost introdusă carnea de vită.
Pe cursele interne, se serveşte sandwich-uri generoase in patru rotaţii săptămânale.
TAROM ofera, în continuare, pe lângă meniurile selecţionate, toate meniurile speciale standard: vegetarian, kosher, fără lactoză, fără sare, grăsime redusă, hindu, meniu pentru copii şi bebeluşi, lact- vegetarian, fără gluten.