În calitate de membre ale prestigioasei Asociații Internaționale de Transport Aerian (IATA), companiile TAROM și Blue Air anunță semnarea a două parteneriate privind protecția pasagerilor în caz de întârzieri și eliminarea formalităților de check-in a bagajelor de cală pentru zborurile cu escală operate de ambele companii.
Primul parteneriat între TAROM și Blue Air face referire la protecția pasagerilor în caz de întârziere a cursei. Pe rutele comune și în limita locurilor disponibile la bord, fiecare companie se angajează să accepte biletele de călătorie ale pasagerilor partenerului și transportul acestora la destinația aleasă. Acest acord are la bază rezoluția IATA 735 attachment A, B, C.
Aceste companii româneşti de transport aerian au mai semnat acordul Through check in, prin care cu un singur bilet de călătorie, pasagerii vor putea face transferul automat al bagajelor de cală, fără a mai fi necesare alte formalităţi suplimentare. Acest acord se bazează pe rezoluţia IATA 780 Attachment A, Article 3.
“Suntem încrezători că aceste două parteneriate reprezintă un pas înainte pentru industria de aviație din România și vor contribui la creșterea calității serviciilor oferite de Blue Air și de TAROM. Suntem mândri că realizăm această colaborare alături de prestigiosul brand național TAROM și că extindem, astfel, posibilitățile de călătorie ale pasagerilor noștri”, a declarat Tudor Constantinescu, Director Comercial Blue Air, citat de boardingpass.ro.