Prima și cea mai importantă lecție este aceea de a rămâne cu centurile de siguranță cuplate pe toată durata zborului atâta timp cat stăm așezați pe scaune bineînțeles!
A doua lecție importantă este aceea de a respecta imediat și întocmai indicațiile verbale și luminoase de punere a centurilor de siguranță
Pentru o mai rapidă comunicare odată cu penetea semnalului din cockpit de către piloți se declanșează automat atât semnalul luminos cat și cel audio
A treia lecție este legată de ajutorul acordat celui de langa noi în cazul în care observăm ca după ce noi ne-am pus centura el nu a reușit să și-o pună pe a lui
O alta lecție este aceea a păstrării calmului până la apariția unui însoțitor de bord. Este inutilă folosirea butonului de chemare a însoțitorilor de bord în mijlocul unei turbulente severe precum cea prin care a trecut acest avion
Ultima lecție este referitoare la acuzațiile false aduse de către mulți dintre pasageri in astfel de cazuri, cum ca a fost o greșeală a pilotilor sau mai rău o intrare deliberată în astfel de situații!
Trebuie să știm ca peste tot situațiile meteorologice sunt fie foste, fie actuale fie previzibile cu un anume grad de precizie
Unele avioane au altele nu au sisteme de avertizare a radarului meteo de la bord care indică și alertează apropierea și intrarea în zone cu turbulente în aer clar CAT care nu pot fi observate sau presupuse a fi precum în cazul norilor și al fronturilor atmosferice ușor vizibile din cockpit sau pe radarul de bord