Pentru cunoscătorii cu gust ai preparatelor din fructe de mare și ai sortimentelor rare de pește sălbatic, pentru gurmanzii rafinați sau ”simpli” specialiști în arta gătitului ”trufandalelor” marine, pentru cei care înțeleg, certifică și aplaudă îmbinarea măiastră a preparatelor cu șampania adecvată ori vinurile potrivite și mai ales pentru cei care apreciază la modul cel mai înalt atmosfera creată de un desing desăvârșit, suntem bucuroși să anunțăm că, în această lună, se va redeschide Restaurantul Raionul de Pește din Floreasca,
Această locație va opera exclusiv ca restaurant premium, cu o viziune inovatoare asupra meniului de mâncare și de băuturi, dar și cu o nouă abordare estetică , realizată de cunoscutul designer Karim Rashid. Noul restaurant își propune să surprindă, în special, prin sortimente rare de pește sălbatic. Totodată, furnizorii săptămânali de pește proaspăt și fructe de mare sunt din Grecia, Franța și Italia, unul dintre cei mai noi parteneri fiind faimoasa companie Gillardeau, care aduce stridiile considerate de către cunoscători drept cele mai bune din lume.
Noul meniu al Raionului de Pește Floreasca abordează trei zone: clasic, gourmet și exclusiv. În meniul Clasic se regăsesc preparatele cel mai cunoscute ale restaurantului, inclusiv zona de street food. Meniul Gourmet reprezintă o abordare complexă a conceptului de a găti cu peștele proaspăt din vitrină, în care accentul se va pune pe cut-uri speciale de pește, cu asocieri recomandate de garnituri, sosuri, dar și de vinuri și cocktailuri. Meniul Exclusiv poartă semnătura Chef-ului Raul Gliguță și scoate în evidenă multitudinea de stiluri în care peștele și fructele de mare pot fi gătite, dar și faptul că versatilitatea șampaniei în asocierile culinare include un tasting meniu alcătuit din 6 preparate, disponibil doar pe bază de rezervare prealabilă și cu o zonă de sevire dedicată.
Ce spun cei implicați în acest ambițios proiect? ”Ne dorim să oferim o experiență oeno-gastronomică completă și rafinată clienților noștri, caracterizată pe arome intense și abordări îndrăznețe de asocieri. După ce am analizat sugestiile clienților noștri și poziționarea pe care ne-o dorim, a reieșit că este necesar să mergem către un nou desing, constatând, cu surprindere, că direcțiile vizuale ale lui Karim Rashid se suprapuneau cu conceptul de desing înspre care ne doream și noi să evoluăm”
„Am analizat cu atenție toate sugestiile primite de la clienți și am ajuns la concluzia că e nevoie de un plus de confort pentru ei, o abordare mai curajoasă și un spațiu care să fie destinat 100% unui restaurant.”, a declarat Florin Munteanu, acționar al restaurantului.
Ca oricare profesionost din branșă, dornic ca potențialii clienți să nu spună ”am mâncat acolo, ci acolo am mâncat”, Karim afirmă: ”Am vrut să creez mai mult decât un restaurant, doresc ca Raionul de Pește Floreasca să devină o destinație în sine, un loc unic de luat masa. Rezultatul final este un mariaj între minimalismul senzorial al desingului și experiența umană, o poveste senzorială în care se transpun viziunile culinare ale Raionului de Pește din Floreasca!”
La rândul său, Adrian Slosman, acționar, completează: ”Raionul de Pește din Floreasca, cu o capacitate de 100 de locuri, va opera ca restaurant premium cu preparate din pește și fructe de mare. Raionul de Pește din Dorobanți va funcționa în continuare ca magazin de desfacere pentru pește proaspăt și fructe de mare din Marea Egee și Marea Mediterană cu un meniu de preparare restrâns, dar cu posibilitatea de a alege și găti pe loc pește din vitrină. Avem în plan diversificarea portofoliului cu pește din Marea Neagră și pește de apă dulce”.
Să fie într-un ceas bun și cât mai mulți clienți dedulciți la festinurile gastronomice duse la perfecțiune din pește și fructe de mare!