Alin Goga, consilier juridic în CNADNR și reprezentant al Grupului de inițiativă, a declarat că toate autostrăzile din România sunt pline de gropi și au aceleași probleme pe care le-a avut și tronsonul Sibiu-Orăștie, care a fost demolat.
"Toate autostrăzile sunt șvaițer, sunt ca Sibiu-Orăștie. Ne-am săturat să spunem tuturor miniștrilor și prim-miniștrilor de aceste probleme. Există un raport al Direcției de calitate care arată că toate autostrăzile au mari probleme, au defecte majore de construcție. Deși le-am plătit, ele au avut probleme la recepție și nu au recepție finală. Azi nu mai putem executa nici garanțiile. Constructorii ne lasă acum ca pe proști, pentru că Narcis Neaga (fost director general al CNADNR — n. r.) și alți directori generali nu și-au făcut treaba, iar Homor (Cătălin Homor, actualul director al companiei — n. r.) nu face decât să-i acopere", a precizat Goga, conform agerpres.ro.
La rândul său, Florin Dascălu, director de întreținere în cadrul companiei, a susținut că demolarea sectorului Sibiu-Orăștie a fost o greșeală, întrucât acel tronson ar fi putut fi consolidat și fără demolare.
Mihai Bășulescu, fost director al CNADNR, a spus şi el că toate autostrăzile din România au probleme."Evident că, pentru șoferi, este periculos. Există riscul de accidente, există riscul să mergi cu mașina pe un drum perfect și să te trezești cu mașina în groapă", a susținut Bășulescu, întrebat de ziariști ce riscă șoferii din cauza infrastructurii proaste.
Reprezentanții Grupului de inițiativă pentru restructurarea și reprofesionalizarea CNADNR au cerut luni demisia ministrului Transporturilor, Dan Costescu, a secretarului de stat Marcel Boloș și a actualului șef al companiei de drumuri, Cătălin Homor, pentru situația dezastruoasă a sectorului, dar și din cauza neregulilor sesizate în cadrul CNADNR.
CNADNR răspuns acuzaţiilor aduse de grup, iar directorul companiei, Cătălin Homor, a anunţat o conferinţă de presă, astăzi, la ora 17:00.