Puma s-a făcut de ras. Anunţul făcut de producătorul german

20 Iun 2016 | scris de Sorin Anghel
Puma s-a făcut de ras. Anunţul făcut de producătorul german


Întâlnirea dintre Franţa şi Elveţia, scor 0-0, de la EURO 2016, nu a fost una în care s-a jucat cu talpa sus. Remiza a convenit ambelor combatante, astfel că s-a jucat blând, la trecerea timpului. Cu toate acestea, patru jucători elveţieni s-au ales cu tricourile rupte. Este vorba despre Mehmedi, Embolo, Dzemaili şi Xhaka.


Această situaţie a stârnit valuri de ironii pe internet la adresa celor de la Puma, sponsorul tehnic al “naţionalei” din Ţara Cantoanelor. Producătorul german de echipament a descoperit însă care a fost problema, chiar dacă la început a negat că ar fi ceva în neregulă cu tricourile elveţienilor.


Alertaţi de cele petrecute la EURO 2016, cei de la Puma au trimis rapid o echipa de experţi în cantonamentul Elveţiei pentru a studia echipamentul rupt. După numai câteva ore s-a descoperit că tricourile imbracate de elveţieni împotriva Franţei aveau un defect de fabricaţie. Pe lângă elveţieni, Puma îi mai echipează la turneul de franţa pe austrieci, italieni, cehi şi slovaci.

Alte stiri din Sport

Ultima oră