O femeie din Moineşti a reclamat la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Bacău că angajata unui magazin din apropierea casei ”face ochi dulci” clienţilor, printre ”victime” numărându-se şi soţul ei.
”O doamnă reclama o angajată de la un magazin de pe lângă domiciliul dânsei, că face ochi dulci bărbaţilor şi soţului ei şi că acesta când ajunge acasă devine violent şi o bate. Acolo nu avem noi competenţă de control. I-am sugerat, i-am recomandat doamnei, în cazul în care este vorba de violenţă, să se adreseze Poliţiei, instituţiilor abilitate. A fost o sesizare în scris”, a declarat, joi, pentru Mediafax, Alin Năstasă, directorul CJPC Bacău.
La sediul instituţiei sunt primite anual zeci de reclamaţii inedite. În luna mai, un băcăuan a reclamat la OPC că a cumpărat 40 de prepeliţe la ofertă, însă, în loc de patru femele şi un mascul, a primit patru masculi şi o femelă.
O altă persoană a sesizat CJPC că a cumpărat o jucărie pentru copii cu vârsta de peste trei ani, din mall-ul din Bacău, iar când i-a dăruit-o fiicei sale, păpuşa pronunţa cuvinte obscene.