Afirmaţia îi aparţine lui Orry-Kelly, unul dintre cei mai mari designeri de costume ai epocii de aur a Hollywood-ului. Kelly a îmbrăcat toate marile nume ale cinematografiei americane din acea perioadă: Bette Davis, Ingrid Bergman, Ava Gardner, Marilyn Monroe.
Designerul a creat pentru Warner Bros, între anii 1930 și 1940, definind imaginea starurilor hollyoodiene. De altfel, Kelly se află şi în spatele imaginii iconice a lui Humphrey Bogart, din "Maltese Falcon" (1941).
El a devenit unul dintre cei mai influenți designeri de film, prin faptul că a ştiut să adapteze îmbrăcămintea actorilor în funcţie de temperamentul și aspectul fizic al fiecărui actor.
Designerul cu rădăcini australiene, a trecut de la pictură, la o colaborare pe Broadway, unde a creat pentru Katharine Hepburn, ajungând la Warner Bros În apogeul carierei sale.
Kelly s-a ocupat cu precădere de două stele ale Hollywood-ului: Kay Francis şi Dolores del Rio. Designerul le-a tratat pe cele două femei ca pe adevărate obiecte de artă.
În 1950, Kelly a câştigat trei premii Oscar pentru cel mai bun design de costume cu "Un american la Paris" (1951), "Les Girls" (1957), și "Unora le place jazz-ul" (1959). În cel din urmă film, designerul a creat o rochie specială pentru Marilyn Monroe, care dădea iluzia de nuditate.
Au urmat apoi costume şi rochii pentru alte legende ale cinematografiei americane, printre care Natalie Wood, Tony Curtis sau Jack Lemmon.
Ultimul documentar despre viaţa lui Orry-Kelly a fost lansat de curând. Filmul surprinde primii ani la Hollywood, zvonurile legate de relaţia cu Cary Grant, consumul de alcool, dar şi dorinţa continuă de perfecţionare.
Cert este că, la mai bine de 50 de ani după moartea sa, legenda lui Orry-Kelly aşteaptă încă să fie descoperită.