În urmă cu câteva luni, oficialii Netflix anunțau că intenționează să se extindă în mai multe state, având oferte personalizate și prețuri diferențiate.
”Strategia noastră de expansiune internațională din ultimii ani a fost să ne extindem cât mai repede, râmânând totodată profitabili la nivel global. Progresul a fost atât de puternic, încât putem finaliza expansiunea globală în următorii doi ani, deci mult mai devreme decât ne-am așteptat. Ne propunem să obținem profituri globale semnificative începând cu anul 2017. Oferim serviciile Netflix în circa 50 de țări și deja am învățat ce conținut preferă oamenii. Accelerarea extinderii la 200 de țări va fi posibilă mai ales grație dezvoltării extraordinare a Internetului, inclusiv pe telefoane, tablete și televizoare inteligente”, au declarat Reed Hastings, CEO Netflix și CFO-ul companiei, David Wells, într-o scrisoare către acționarii companiei, transmisă la începutului lui 2015, scrie wall-street.ro.
Prețurile la care vor fi oferite serviciile în România nu au fost precizate.
Dar practicarea unor prețuri diferite pentru diferite țări, spun cei de la Netflix, le permite să ofere produse mai ieftine în țările în care venitul este mai mic, cum ar fi Slovenia, Slovacia și România, subvenționarea acestora făcându-se din țările cu venituri mai mari, cum ar fi Danemarca, Marea Britanie și Olanda, se arată într-un articol dat publicității de politico.eu.
În România există mai multe servicii de streaming on demand, precum Voyo, TelekomTV.ro, HBOGo, mai scrie wall-street.ro.