Volswagen a vândut anul trecut mai mulţi cremvurşti decât maşini

21 Feb 2016 | scris de Gabriela Antoniu
Volswagen a vândut anul trecut mai mulţi cremvurşti decât maşini

Ultimele cifre arată că producătorul de automobile a vândut anul trecut peste  7.2 millioane de cîrnaţi în 2015, în timp ce la nivel mondial a vândut 5.82 millioane de maşini, scrie nbcnews.com.

Vânzările de maşini Volkswagen au început să scadă, pentru prima dată, acum patru ani şi jumătate, iar declinul a venit după ce producătorul german a admis că a falsificat în SUA testele privind emisiile de gaze poluante. Peste 11 millioane de maşini din lumea întreagă ar putea fi echipate cu un software ilegal care măsoară aceste noxe.

Dar vânzările de cremvurşti nu au suferit nici o prăbuşire. Din contră. Anul trecut s-a vândut cu un milion mai mulţi decât în 2014. În 1973, producătorul de automobile, cu sediul în Wolfsburg, a inventat şi a lansat propria marcă de cârnaţi, "Volkswagen Currywurst". De atunci, brandul unic de cârnaţi a apărut în două variante, fiind fabricaţi la măcelăria din incinta fabricii de maşini. 

Şi nu ar fi fost un produs real german, dacă nu ar fi fost marcat cu un sigiliu oficial de aprobare, pus pe ambajaj şi pe care se poate citi "Parte din originalul Volkswagen".

În 2013, Volkswagen a lansat un desen animat scurt în care subliniază popularitatea și gustul sănătos ale produsului său de porc, certificat UE.

"Aceşti cârnați nu numai că au un gust bun, dar conţin numai jumătate din grăsimea unui cârnat normal", se spune în clipul de promovare, adăugându-se că Volkswagen Currywurst vine chiar cu propriul său ketchup curry picant sau o versiune fierbinte numită "Rai și Iad. "

Și pentru a satisface cererile schimbătoare ale consumatorilor, constructorul german vinde acum un o variantă vegetariană "Currywurst vegetarian, a declarat Leslie Bothge, un purtător de cuvânt al VW, pentru NBC News.

Mulți muncitori VW din Wolfsburg se bucură încă de un cremvurşti la micul dejun, după schimburile de noapte, iar dealerii auto vin acum cu pachete Volkswagen Bratwurst loc de flori, atunci când un client caută să-şi ia maşină.

Filmul promoțional Volkswagen explică faptul că aceşti cârnații sunt afumaţi cu lemn de fag. Ce-i drept, nu dă şi date privind emisiile poluante!

 

 

o emissions data was provided.

Alte stiri din Externe

Ultima oră