Compania aeriană modifică, de asemenea, biletele pentru a permite inscripții neutre de gen, cum ar fi titlul „Mx”, scrie The Telegraph.
Virgin Atlantic le permite echipajului de cabină de sex masculin și piloților să poarte fuste, iar omologilor de sex feminin să poarte pantaloni, astfel încât personalul să poată să „își exprime adevărata identitate” la locul de muncă.
Compania aeriană deținută de Sir Richard Branson renunță la regulile care impun angajaților săi să poarte „opțiuni de uniforme de gen” într-o premieră în Marea Britanie pentru industria aviației.
Iar modificările nu se vor limita la personalul Virgin Atlantic. Într-un semnal că zilele în care pasagerii erau denumiți „domnul” și „doamna” se apropie de sfârșit pe zboruri, transportatorul și-a schimbat sistemul de eliberare a biletelor pentru a permite marcajele neutre de gen.
Juha Jarvinen, șeful comercial al Virgin Atlantic, a spus că compania aeriană vrea ca personalul „să-și îmbrățișeze individualitatea și să fie adevăratul lor "eu" la locul de muncă”. „La Virgin Atlantic, credem că toată lumea poate cuceri lumea, indiferent cine ar fi.", a spus el.
„Vrem să permitem oamenilor noștri să poarte uniforma care li se potrivește cel mai bine și cum se identifică și ne asigurăm că clienții noștri sunt numiți de pronumele lor preferate.”
Cunoscută din punct de vedere istoric pentru standardele sale stricte privind codul vestimentar, cerințele de înălțime și vârstă și interzicerea afișării tatuajelor, industria companiilor aeriene evoluează pentru a reflecta mai bine schimbările în normele sociale. Telegraph a dezvăluit anul trecut că British Airways a renunțat la „doamnele și domnii” din anunțurile sale la bord pentru a sărbători „diversitatea și incluziunea” clienților săi.
Echipa Virgin Atlantic se alătură lui Michelle Visage pentru a susține individualitatea cu politica de identitate de gen actualizată a Virgin Atlantic, permițând persoanelor LGBTQ+ să aleagă să poarte uniforma care îi reflectă cel mai bine. Dar Virgin Atlantic a fost în avangarda reformelor. În mai, transportatorul pe distanțe lungi a devenit prima companie aeriană globală importantă care a permis personalului să afișeze tatuaje.
Modificările aduse sistemului de bilete le vor permite călătorilor care dețin pașapoarte cu marcaje de gen neutru să selecteze codurile de gen „U” sau „X” în rezervarea lor, precum și titlul neutru din punct de vedere al genului, „Mx”.
Între timp, Virgin Atlantic a declarat că lansează un plan de modificare a preferințelor de comunicare pentru a se asigura că clienții sunt numiți prin pronumele lor preferate în toate „punctele de contact” din aeroport și zborurile de la bord.
Noile uniforme au fost produse de designerul britanic Dame Vivienne Westwood.
„Politica actualizată privind identitatea de gen este atât de importantă pentru mine. Ca persoană non-binară, îmi permite să fiu eu însumi la serviciu și să am de ales în ce uniformă port” a comentat Jaime Forsstroem însoțitor de zbor din echipajul de cabină la Virgin Atlantic.
„În calitate de mamă a unui copil nebinar și ca aliat al comunității LGBTQ+, aceste eforturi ale Virgin Atlantic de a spori incluziunea pentru oamenii săi sunt extrem de importante și personale pentru pe mine, a spus Michelle Visage, judecător la RuPaul's Drag Race Allstars.
„Oamenii se simt puternici atunci când poartă ceea ce îi reprezintă cel mai bine, iar această politică de identitate de gen le permite oamenilor să îmbrățișeze cine sunt și să se implice pe deplin la muncă.”
Virgin Atlantic has launched a new transgender and drag queen ad campaign declaring itself the “queerest airline.” pic.twitter.com/7DMtRUpfW3
— Ian Miles Cheong (@stillgray) September 29, 2022