Threads, rivalul Twitter creat de Facebook, a pierdut jumătate dintre utilizatori la o lună de la lansare

30 Iul 2023
Threads, rivalul Twitter creat de Facebook, a pierdut jumătate dintre utilizatori la o lună de la lansare

Mark Zuckerberg a confirmat scaderea numarului de vizitatori pe noua sa retea de socializare, un concurent al Twitter/X, la mai putin de o luna de la lansare, scrie Le Figaro.

Adoptată masiv la lansarea sa de la începutul lunii, cu peste 100 de milioane de abonați în câteva zile, Threads - noua rețea socială a Meta (Facebook, Instagram) - a coborât deja de pe piedestal la sfârșitul lunii iulie. „Evident, atunci când ai 100 de milioane de oameni care se înscriu simultan, ideal ar fi să-i păstrezi sau chiar să păstrezi mai mult de jumătate dintre ei. Dar nu este cazul încă ”, a spus Mark Zuckerberg săptămâna aceasta, în cadrul unei întâlniri organizate joi pe acest subiect. Cu alte cuvinte, o mare parte dintre noii utilizatori ai aplicației, care s-au înregistrat în grabă, nu au devenit încă vizitatori obișnuiți.

Departe de a fi descurajat, șeful Meta a spus în continuare că această plecare a utilizatorilor este complet „normală” în ochii săi, după cum confirmă un articol de la BBC NewsMai presus de toate, el speră că loialitatea noilor abonați va fi confirmată pe măsură ce noi funcții sunt implementate în aplicație. Și asta, în timp ce astăzi, unii se întreabă despre valoarea adăugată a Threads, mai ales când rețeaua de socializare este comparată cu marele său rival Twitter, redenumit X.

Războiul rețelelor a început

Între timp, miliardarul și șeful Twitter Elon Musk salută rezultatele bune ale platformei sale redenumite X, cumpărată la sfârșitul anului 2022. „Utilizatorii lunari au atins un nou vârf ”, a spusvineri el pe contul său de Twitter, împărtășind un grafic care arăta cel mai recent număr de peste 540 de milioane. În mai 2022, în urmă cu mai bine de un an, Twitter avea 229 de milioane de utilizatori activi lunar, potrivit unei declarații făcute înainte de preluare.

Cifre de care Mark Zuckerberg este încă departe, în ciuda debutului fulgerător al noii sale rețele de socializare. Spre deosebire de Twitter, Threads nu este disponibil pentru rezidenții Uniunii Europene. Meta a ales să nu o pună la dispoziția utilizatorilor europeni de internet, pâna când nu va clarifica consecințele noii reglementări a piețelor digitale (DMA), care a intrat în vigoare la începutul lunii mai. Tot la începutul lunii iulie, Curtea de Justiție a Uniunii Europene (CJUE) a constatat că Meta a prejudiciat interesele și drepturile utilizatorilor serviciilor sale prin colectarea, fără autorizare, de date cu caracter personal în scopul publicității direcționate.

Dar aceste dezamăgiri nu sunt suficiente pentru a-l opri pe Mark Zuckerberg, care nu a ascuns niciodată marile ambiții pe care le avea pentru noul său serviciu. Mi-aș dori chiar să se descurce mult mai bine decât Twitter. CEO-ul comunicase deja pe scară largă că dorește ca Threads să depășească un miliard de utilizatori într-o zi. Un obiectiv niciodată atins, până acum, de rețeaua de socializare a lui Elon Musk.

Alte stiri din Externe

Ultima oră