SUA: Guvernul statului Idaho oferă elevilor din școlile primare cursuri de „alfabetizare în materie de pornografie”

14 Sep 2022
SUA: Guvernul statului Idaho oferă elevilor din școlile primare cursuri de „alfabetizare în materie de pornografie”

Departamentul de Sănătate și Asistență Socială din Idaho (IDHW) implementează în școli un curriculum de educație sexuală achiziționat de la un grup de interese care promovează educația queering și normalizarea consumului de pornografie, scrie Idaho Freedom Foundation

Legea Idaho cere ca educația sexuală sa fie predată în școlile publice pentru a consolida legaturile tradiționale de familie. Totusi Departamentul de Sănătate și Asistență Socială IDHW achiziționează produse de educație sexuală de la organizații non-profit precum Educație, Formare și Cercetare (ETR) care oferă o varietate de abordări, inclusiv un curriculum „LGBTQ inclusiv”, educație homosexuală, cu accent pe „identitatea de gen și orientarea sexuală."

ETR pledează , de asemenea, pentru predarea elevilor din școlile primare a cursurilor despre „alfabetizarea pornografică”, care implică instruire despre „putere, plăcere, identitate sexuală, acte sexuale și explorare sexuală în legătură cu pornografia”. 

Consumul de pornografie este o „temă obligatorie” în educația sexuală, spun asociațiile. Deși, după cum recunoaște ETR, „dovezile sunt în mare măsură neclare dacă utilizarea mass-media explicită din punct de vedere sexual influențează sănătatea sexuală viitoare în rândul adolescenților”. Introducerea conținutului sexual grafic în școlile primare creează minți deschise și pregătește elevii pentru activitatea sexuală.

Într-un curs de instruire sponsorizat de ETR, intitulat „Porn Literacy in Sex Ed”, Sarah Diamond, director asociat de prevenire și educație la Universitatea din San Diego, speră ca educatorii să evite stigmatizarea porno-ului ca fiind rău, ci mai degrabă el „ajută elevii să se gândească asupra propriilor valori despre pornografie." Diamond sugerează cursuri despre „valorile alfabetizării pornografice” și activități recomandate în care elevii apără idei precum „pornografia poate fi o modalitate bună de a învăța despre sex”, chiar dacă nu sunt de acord. 

Alte activități de „alfabetizare pornografică” recomandate de ETR includ ca copiii să urmărească videoclipul AMAZE Org „Porn: realitate sau ficțiune” , în care personajele de desene animate joacă scene sexual explicite. O fată tânără țipă: „Uau! E atât de mare. Nu am știut niciodată că poate fi atât de mare!” Insinuarea sexuală este urmată de personaje de desene animate care efectuează acte sexuale. Pornografia este normalizată pentru elevii de gimnaziu, astfel încât activitatea sexuală va fi normalizată, deoarece, așa cum susține videoclipul, „să fii curios în privința sexului sau să te uiți la imagini sau filme cu corpuri goale sau cu persoane care se implică în comportamente sexuale este perfect normal”.

Într-un alt videoclip de instruire ETR intitulat „Queering Sex Ed”, reprezentantul Planned Parenthood, Laura Gardner, explică faptul că elementele importante ale educației sexuale „inclusiv LGBTQ” includ „adăugarea unei mențiuni a unei relații de același sex”, „folosirea cuvântului partener” sau „incorporarea numelor și limbajului neutru de gen în scenarii”. 

Nimeni nu poate spune câte districte școlare din Idaho au adoptat acest curriculum, deși aproape fiecare district de sănătate promovează această programă .

Anna Miller este director de politici educaționale la Centrul pentru Educație Americană al Idaho Freedom Foundation. 

 

Alte stiri din Externe

Ultima oră