"Cineva a pilotat avionul până la contactul cu apa. Cineva a pilotat avionul înspre apă. Un flaperon nu se poate activa singur, cineva trebuie să-l fi scos. Cineva (din cabină) trebuie să fi selectat comanda de activare a flaperonului", a declarat Larry Vance la postul de televiziune australian Canal 9.
Potrivit expertului canadian, care a anchetat accidentul unui avion al companiei Swiss Air în 1998, acest fapt întărește ipoteza potrivit căreia unul dintre piloți sau un pirat al aerului a controlat avionul până în momentul prăbușirii în ocean.
Nici Peter Foley, șeful operațiunilor de căutare realizate de Oficiul pentru Securitatea Transporturilor din Australia (ATSB), nu exclude posibilitatea ca cineva să fi controlat avionul până la sfârșit.
Luna trecută, săptămânalul New York Magazine a dezvăluit, citând documente ale FBI, că pilotul avionului a realizat o simulare de zbor pe o rută asemănătoare celei pe care se crede că a îndreptat Boeing-ul 777 înainte de dispariția aeronavei în Oceanul Indian.
Zborul MH370 a dispărut pe 8 martie 2014. El se afla în drum dinspre Kuala Lumpur înspre Beijing, când a dispărut de pe radar. La bord se aflau 239 de oameni, iar familiile lor nu ştiu ce s-a întâmplat nici până acum. Totuşi, la începutul acestui ani, o bucată care aparţinea avionului a fost găsită pe costa insulei Reunion.
Ce mai puteți citi pe miscareaderezistenta.ro:
ISIS a anunțat viitoarea ȚINTĂ! "Ai mei fraţi, aduceți jihadul, UCIDEȚI, şi LUPTAȚI!” (VIDEO)
O româncă, pe lista potențialilor teroriști din Austria: S-a postat cu un pistol pe Facebook
Incredibilul caz al românului care a sărit din RFG în RDG fiindcă îi era dor de România
O româncă va gestiona un buget de 1,3 miliarde de euro la Comisia Europeană