Un raport YouTube susține că Disney a pierdut 900 de milioane de dolari în ultimele opt filme de lung metraj, dintre care multe includ personaje progresiste „woke”, scrie New York Post citând podcastul The Megyn Kelly Show.
„Oamenii nu cumpără acest conținut”, a spus Kelly în timpul podcastului său de joi.
„Nu vor acest conținut.”
Giganții media Disney, Netflix și Warner Bros. Discovery au concediat șefii de departament responsabili cu diversitatea.
La sfârșitul lunii iunie, Latondra Newton a părăsit postul de director pentru diversitate la Disney. În timpul mandatului lui Newton, Disney a ajuns în mijlocul războaielor culturale ale Americii, introducând personaje gay, lesbiene, transgender, non-binare și alte personaje minoritare în serialele și filmele sale animate.
Compania a instituit o serie de alte schimbări, cum ar fi îmbrăcamintea lui Minnie Mouse, un costum pantalon albastru în loc de rochia ei tradițională cu buline roșii și albe.
La scurt timp, șeful departamentului de "incluziune" al Netfix, Vernā Myers, a demisionat. Warner Bros. Discovery a concediat-o pe Karen Horne, care era vicepreședintele companiei pentru diversitate, echitate și incluziune în America de Nord.
Un purtător de cuvânt al Warner Bros. Discovery a declarat că Asif Sadiq, directorul general pentru diversitate globală al companiei, va rămâne în post.
Warner Bros. Discovery plănuiește, de asemenea, să angajeze pe cineva care să ocupe un post legat de diversitate în America de Nord, potrivit unui purtător de cuvânt al companiei.
„Puțin câte puțin, toate aceste companii media și mari companii tehnologice își concediază șefii responsabili cu diversitatea pentru că este doar o poziție irosită în care cineva pur și simplu gloriifică starea lor woke”, a spus Kelly joi.
„Deci eșuează.”
„Sperăm că (Disney) își vor învăța lecția”, a adăugat ea
Într-un videoclip recent, YouTuber-ul a susținut că ultimele opt lansări de studio ale Disney nu au reușit să genereze dolari de box office care să compenseze cheltuielile considerabile în producție, marketing și publicitate. Aceste lungmetraje includ „Lightyear”, „The Little Mermaid”, „Elemental” și „Strange World”.
„Lightyear”, un spin-off al popularelor filme „Toy Story” de la Pixar, a prezentat un personaj LGBTQ care a împărtășit scene de săruturi între persoane de același sex în film.
„Lightyear” a generat 226,4 milioane de dolari la nivel global la box office, dar a costat 200 de milioane de dolari ca producție.
Distribuția lui Halle Bailey, o actriță afro-americană, ca personajul principal, Ariel, în filmul lansat recent din „Mica sirenă” a stârnit, de asemenea, controverse.
Filmul a încasat 525 de milioane de dolari, dar a costat 250 de milioane de dolari pentru a fi produs.
„Strange World”, un film de animație, a prezentat o poveste de dragoste pentru adolescenți gay – o premieră pentru gigantul divertismentului. Filmul a generat doar 28 de milioane de dolari la nivel global.
S-a estimat că a pierdut aproximativ 150 de milioane de dolari.