Uitați de stereotipuri: 4 din 5 membri ai generației tinere Millennials (până în 34 de ani) sunt acum mai responsabili din punct de vedere ecologic. Motivați de o conștiință socială puternică și deschiși la utilizarea internetului pentru închirierea, vizionarea sau partajarea bunurilor și serviciilor, tinerii din generația Millennials vin cu o abordare revoluționară care schimbă modul în care companiile - implicit producătorii auto - își derulează afacerile.
Mai mult de 4 din 5 membri ai generației între 17 și 34 de ani consideră că SUV-urile au devenit în ultimii cinci ani mai eficiente din punctul de vedere al consumului și mai prietenoase cu mediul. După ce și-au șters reputația de mașini care consumă mult carburant, SUV-urile se află acum pe lista de cumpărături a 25% dintre tinerii care își doresc o mașină nouă.
Tocmai de aceea, pana in 2020, Ford lansează un nou SUV full-electric construit pentru a oferi o autonomie estimată de cel puțin 480 de kilometri, îndeajuns pentru a acoperi distanța dintre Londra și Paris. Compania a introdus pe piața din Europa trei SUV-uri noi în cursul anului trecut, iar noul model 100% electric este doar unul dintre cele cinci pe care Ford le pregătește până în anul 2020.
"Vânzările de SUV-uri cresc mai mult decât în orice alt segment european, iar clienții tineri cu o conștiință eco dezvoltată reprezintă principala forță din spatele cererii. Anul trecut, vânzările SUV-urilor Ford au crescut într-un ritm mai susținut decât cel deja rapid al industriei", a declarat Roelant de Waard, vicepreședinte de Marketing, Vânzări și Service al Ford of Europe. "Clienții descoperă eficiența la nivel de consum oferită de motoare cu tehnologii avansate. Așa este noul nostru diesel TDCi de 1.5 litri și 120 CP, care este disponibil pe Kuga (3), se ridică la noile standarde Euro 6 și atinge emisii de 115 grame CO2/km, dar și multi-premiatul motor pe benzină 1.0 EcoBoost de pe Ford EcoSport".