Domnul Frescobaldi se află de marţi, 5.10.2016, în România, iar pe 6, dimineaţă, a venit la Marius FM,107,3 FM, pentru a vorbi despre vinurile care vor fi comercializate în România. După doar două înghiţituri de licoare, Marius Manole a vorbit despre vin într-o poveste: "Mă simt că şi cum aş fi pe dealuri însorite, în bătaia vântului. Sunt singur şi foarte liber".
Depozitul de vinuri se află într-un castel vechi de o mie de ani, nu departe de Florenţa. Familia din care face parte a fost furnizorul lui Michelangelo, dar şi a Suveranului Pontif Leo al zecelea. Îl întrebăm dacă, născut într-o familie cu o astfel de tradiţie, o mie de ani în comercializarea vinurilor, ar fi avut de ales să-şi aleagă altă profesie. Lamberdo Frescobaldi răspunde: "Desigur, aş fi putut face orice altceva aş fi vrut, nu te alături unei tradiţii de familie dacă nu-ţi place, dacă nu eşti pasionat şi simţi că poţi face ceva în plus", răspunde el. Aşa se explică desigur, succesul acestei dinastii, care 600 de ani se numără printre cele mai bogate familii florentine, conform datelor oferite de Bank of Italy. Mai mult de o treime dintre familiile italiene îşi moştenesc banii, spre deosebire de Statele Unite, spre exemplu, unde procentul este sub 30%.
Logo-ul, spune Lamberdo Frescobaldi, are şi el o poveste. "într-o zi ploioasă , ne îndreptăm spre terenurile unde se află via, la Montalcino, soţia fostului meu partener de business a văzut cum se depărtează norii şi tasnesc, printre ei, razele de soare. Şi-atunci a strigat "Luce".
Şi astfel am gasit numele brandului. Iar logo-ul este inspirat de pictură din altar a unei biserici construită în 1945. Nu e artă modernă", zâmbeşte el. "Tot ce-mi doresc este că omul care gustă acest vin să înţelegea provenienţă, pentru că eu cred că în el se simte spiritul tututor oamenilor care muncesc, de la culegători, la distribuitori", adaugă Frescobaldi.
Marius Tucă a declarat că, în preajma sărbătorilor, va oferi neascultătorilor Smart Fm, cadou, sticle din acest vin special. Cele trei soiuri, Luce, Lucente, Luce Brunello vor fi distribuite în restaurante şi magazine de specialitate.