"Ați vorbit mai mult de 24 de ore în mai puțin de 24 de ore în rețeaua Vodafone, ați adus prejudicii companiei, ați afectat serviciile companiei", a fost explicația prin care reprezentanta Telekom încerca să elucideze motivul pentru care clientului respectiv i-a fost suspendat serviciul de voce, deși contractul său era clar fără limite.
Nedumerit, cum ar fi fost oricare dintre noi pus în aceeași situație, abonatul n-a reușit nici să înțeleagă de unul singur și nici să obțină un răspuns direct de la Telekom despre modul în care a fost posibil ca aici, în universul nostru cvadri-dimensional, convorbirile sale au putut depăși cele 86,400 de secunde ale celor 24 de ore dintr-o zi pământeană.
Telekom, răspunzând solicitării gândul.info, sare cu precizările care să facă lumină în mințile noastre mai metaforice, depărtate de pragmatismul binar instituit într-o rețea în care limbajul e binar, 0 și 1.
Așadar, Telekom a sesizat că în rețea se produc o serie de evenimente care nu fuseseră luate în calcul în nicio simulare anterioară punerii în practică a abonamentului cu "de toate", cel de tip "nelimitat".
Astfel, clienții "nelimitați" s-au dedat, din punctul lor de vedere absolut natural, din cel al Telekom, în mod deșănțat, la folosirea excesivă a funcțiilor de apel în așteptare sau conferință, modalitate prin care de exemplu o conferință își putea dubla durata fizică prin înmulțirea timpului scurs cu numărul de participanți.
Cum prejudicile financiare aduse companiei de acești clienți erau cât se poate de evidente, Telekom a luat decizia dea lua măsura de a restricționa accesul clienților care au folosit în mod excesiv funcțiile menționate anterior, nu de la o dată ulterioară, după ce li s-ar fi explicat ceea ce înseamnă cu adevărat "nelimitarea" din punctul de vedere al companiei germane.
De aici încolo, totul e limpede și probabil că va fi replicat și de celelalte companii care duc vorba între noi în 3 sau 4G, nelimitarea ține cât vor ei iar timpul e la fel de relativ ca în lucrările lui Einstein, nu!?