Toate aceste servicii vor fi indisponibile în intervalul 01:00 - 04:00, în ambele zile, ca urmare a unor operaţiuni de înlocuire a echipamentelor afectate în urma incidentului din 10 septembrie şi de suplimentare a capacităţii de procesare şi stocare a datelor.
Acum aproximativ trei săptămâni, în timpul unui test planificat al sistemului de stingere a incendiilor din centru de date al ING, eliberarea gazului Inergen a afectat grav mai multe servere şi sistemul de stocare a datelor. Ca urmare, cele mai importante servicii, tranzacţiile cu cardul la comercianţi, retragerea de bani de la bancomate şi plăţile prin ING Home’Bank au fost indisponibile.
"Noile solutii tehnice pe care trebuie sa le aplicam si diversitatea acestora ne obliga sa efectuam modificarile in mai multe faze succesive. Tehnic vorbind, este imposibil sa implementam aceste actiuni de la o zi la alta. Vom face insa aceste schimbari in asa fel incat sa nu iti cream inconveniente.
In consecinta, in zilele de 15 octombrie (in intervalul 01:00 - 04:00) si 23 octombrie (in intervalul 01:00 - 04:00 ), avem programate astfel de sesiuni. In aceste intervale platile cu cardurile ING la POS-uri si online, tranzactiile de la ATM-urile ING si serviciul Home'Bank nu vor fi disponibile", precizează ING.