O mare parte din știrile despre Twitter, de când a fost achiziționat de Elon Musk pentru 44 de miliarde de dolari la sfârșitul lunii trecute, s-au concentrat pe reducerile în masă de locuri de muncă, anunță The National.
Dar, în timp ce mii de angajați s-au îndreptat spre ușa de ieșire, a existat o poveste remarcabilă despre cineva care se îndreaptă spre clădire.
George Hotz a mai fost în atenția publicului, devenind prima persoană care a făcut jailbreak un iPhone Apple în 2007.
Și acum lumea tehnologiei îl observă din nou în timp ce încearcă să facă din Twitter o aplicație mai funcțională, sub supravegherea celui mai bogat om din lume.
A început pe 16 noiembrie, când e-mailul domnului Musk către personalul de pe Twitter le-a spus că vrea ca doar cei pregătiți să lucreze „hardcore” să rămână în domeniul public.
Dl Hotz, în vârstă de 33 de ani, a răspuns la un tweet care conține o copie a e-mailului lui Musk spunând „aceasta este atitudinea care construiește lucruri incredibile. Lasă toți oamenii care nu-și doresc măreția să plece”.
A urmat-o cu un alt tweet care spunea: „Îmi voi pune banii acolo unde sunt gura mea. Sunt în jos pentru un stagiu de 12 săptămâni la Twitter pentru costul vieții în SF. Nu este vorba despre acumularea de capital într-o lume moartă, ci este despre a face lumea vie”.
Domnul Musk a fost atent și a răspuns: „Sigur, hai să vorbim”.
Dl Hotz a clarificat că se pricepe la optimizare și înțelege rapid bazele mari de cod și că este dispus să înceapă luni în funcție. Personalul Twitter a primit ordin de către domnul Musk să se întoarcă la birou cu câteva zile mai devreme.
Ce face mai exact pe Twitter?
A început prin transmiterea în direct a unui videoclip care explică cum funcționează Twitter, care a implicat multe discuții tehnice și cod pe ecran. Videoclipul a fost vizionat de aproape 550.000 de ori pe Twitter.
El a fost însărcinat să îmbunătățească funcția de căutare a Twitter și a spus că „va face tot posibilul să o fac”.
„De asemenea, încerc să scap de acea fereastră de conectare care nu poate fi respinsă după ce parcurgeți puțin, deși aceste lucruri distrug internetul”, a scris el pe Twitter, adăugând: „Dacă scap doar de pop-up-ul, îmi consider stagiul un câștig. "
El a spus că a doua sarcină de pe lista sa a fost să permită utilizatorilor să-și caute like-urile pe platformă. „Dacă ambele pot fi realizate în primele două săptămâni, cred că suntem pe drumul cel bun pentru lucruri grozave”, a scris el pe Twitter.
Dl Hotz a invitat utilizatorii de Twitter să-l ajute cu munca sa și a discutat despre aspectele tehnice ale a ceea ce încerca să facă.
Cu toate acestea, a primit câteva feedback negative și a răspuns că este „aici să învețe lucruri”. Domnul Musk a intervenit cu „Bine ați venit pe Twitter”.
Ce făcea domnul Hotz înainte de stagiul său pe Twitter?
A fost președintele companiei de tehnologie de conducere automată comma.ai și, de asemenea, fondatorul companiei de rețele neuronale the tiny corp.
Pagina sa de LinkedIn arată că a fost stagiar de trei ori la Google, la SpaceX al domnului Musk în 2013 și a petrecut opt luni ca inginer software la Facebook în 2011.
A studiat la Institutul de Tehnologie Rochester și la Universitatea Carnegie Mellon.
El și domnul Musk s-au mai intersectat înainte?
Da, în 2015, și-a construit o mașină cu conducere autonomă în propriul său garaj și a dus un reporter Bloomberg să circule în ea. „Nu atingeți niciun buton sau vom muri”, a spus el citat.
Se pare că dl Hotz și Musk s-au întâlnit la fabrica Tesla din Fremont, California, și a existat o propunere conform căreia, dacă domnul Hotz ar putea îmbunătăți tehnologia Mobileye pe care o folosea Tesla, i-ar fi dat un contract mare.
Cu toate acestea, discuțiile au eșuat și domnul Musk i-a spus domnului Hotz că ar trebui să „lucreze doar la Tesla”. Dar dl Hotz „nu căuta un loc de muncă”.
Tesla a emis apoi o declarație în care respinge conținutul articolului Bloomberg.
„Credem că este extrem de puțin probabil ca o singură persoană sau chiar o companie mică, care nu are o capacitate extinsă de validare a ingineriei, să poată produce un sistem de conducere autonomă care să poată fi implementat pe vehiculele de producție”, se spune.
„Ar putea funcționa ca o demonstrație limitată pe o porțiune cunoscută de drum – Tesla a avut un astfel de sistem în urmă cu doi ani – dar apoi necesită resurse enorme pentru a depana milioane de mile de drumuri foarte diferite.”