Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) a impus constructorului autostrăzii Orăștie - Sibiu, Salini Impregilo, să refacă porțiunea de 200 - 300 de metri din corpul de autostradă unde au apărut degradările, prin demolare și reconstrucție în conformitate cu proiectul tehnic aprobat.
"Decizia demolării a fost luată pentru a identifica exact cauza apariției fisurii, mai ales având în vedere că antreprenorul (Salini Impregilo — n. r.) a avut și calitatea de proiectant în cadrul contractului de lucrări. Lucrarea este încă în garanție și, astfel, valoarea de remediere a defectelor va fi suportată în totalitate de către antreprenor. În ultima vreme, acest proiect atât de discutat a generat apariția în spațiul public a numeroase idei, observații, comentarii și chiar acuze, toate îndreptățite în mare parte, pentru că este vorba despre un proiect important, este vorba despre siguranța cetățeanului. Este un proiect început încă din 2011 — 2012", a declarat directorul general al CNADNR, Narcis Neaga.
În ceea ce privește apariția unor fisuri la poziția km 60+660 Calea 1 de pe Autostrada Orăștie — Sibiu, Lot 3, km 43+855 — km 65+965, CNADNR menționează, într-un comunicat de presă, că investigațiile au arătat că fisurile sunt de natură superficială și nu afectează stabilitatea corpului autostrăzii și siguranța traficului rutier.