Noul pod rutier care traversează Canalul Dunăre - Marea Neagră la Agigea şi face legătura între DN 39 şi autostrada A4, evitând trecerea prin localităţile Lazu şi Agigea, cel mai mare pod rutier de tip hobanat din România. Acesta va face legătura cu Portul Constanţa, are o lungime de 360 de metri şi permite circulaţia pe patru benzi.
Potrivit unui comunicat al Companiei Naţionale Administraţia Porturilor Maritime SA, lucrările de montaj al aparatelor de reazem definitive s-au finalizat pe 6 octombrie, "în prezent fiind îndeplinite condiţiile pentru demararea etapei de recepţie la terminarea lucrărilor”.
Tot din 19 octombrie va fi deschis traficului accesul pe la Poarta 10 bis a Portului Constanţa, pe ambele sensuri.
Noul pod care traversează Canalul Dunăre - Marea Neagră, la Agigea, la câteva sute de metri în aval de cel vechi - care face legătura cu DN 39 Constanţa - Mangalia, este cel mai mare pod rutier de tip hobanat construit în România, o investiţie finanţată prin Programul Operaţional Sectorial în Transporturi (POS-T 2007 - 2013) din fonduri structurale ale Uniunii Europene şi de la bugetul statului.