Ambitiosul Ronaldo are foarte mare grija de imaginea sa, drept dovada fiind atentia deoasebita pe care o acorda retelelor de socializare.El a devenit lider si pe Instagram,cu 33,7 “followewrs”, depasindu-l,astfel, pe brazilianul Neymar de la Barcelona.
Portughezul domina si clasamentul de pe Twitter unde are ceva peste 38 de milioane de “fani”. Asta ca sa nu mai vorbim de Facebook unde ,cu 107 milioane de admiratori, o depaseste pe Shakira barcelonezului Pique.
La acest capitol, al prezentei pe Internet, portughezul il depaseste pe rivalul sau Messi, argentinianul fiind mult mai putin preocupat de propriul PR.
Messi e mai discret cu viata sa privata pe cand Ronaldo, cu o viata mondena mai animata dar si cu un gust al spectacolului mai dezvoltat, atrage atentia atat a presei cat si a retelelor de socializare-vezi ultima poveste cu cele 20 de milioane de euro castigate pentru ca Scorsese nu l-a vrut in noul sau film.
Rautaciosii ar spune ca Ronaldo e ceva mai “afacerist” pe cand Messi e mai “fotbalist”.
Ca Ronaldo stie sa-si faca un marketing mult mai eficient o reprezinta si faptul ca valoarea sa de piata, din acest punct de vedere a ajuns deja la 54 milioane de euro.