Dove şi-a prezentat public scuze după ce marca a fost acuzată de rasism în cadrul unei campanii de publicitate online. Compania a recunoscut că şi-a "ratat obiectivul" cu o imagine postată pe Facebook, relatează scotsman.com.
În imaginea difuzată de Dove, o femeie de culoare își dă jos bluza pentru a scoate la iveală femeia albă de dedesubt. Campania a fost ulterior eliminată de pe Facebook, iar Dove a transmis pe Twitter: "O imagine pe care am publicat-o recent pe Facebook nu şi-a atins scopul în a reprezenta îngrijirea femeilor de culoare . "Regretăm profund ofensa pe care am produs-o" , a precizat compania.
Dove a reacţionat după ce imaginea a fost distribuită masiv şi criticată pe reţelele de socializare. " Ca parte a unei campanii pentru îngrijirea corpului Dove a postat un clip video de trei secunde pe pagina de Facebook din SUA. "Aceasta nu reprezintă diversitatea frumuseţii reale, care este pasiunea Dove şi esenţa convingerilor noastre, şi nu ar fi trebuit să se întâmple. Am eliminat postarea și nu am mai publicat niciun alt conținut similar . Ne cerem scuze profund și sincer pentru ofensa pe care am produs-o", a mai transmis compania.