Pentru că nimic din ce este gratis, oficial, de fapt nu este gratis, iată că reţeaua de socializare care a înnebunit Planeta, Facebook, le pregăteşte o surpriză utilizatorilor Messenger-ului său. Dacă tot a ajuns la un miliard de utilizatori pentru Messenger, reţeaua s-a gândit să mai facă nişte bani, în plus faţă de cei mulţi pe care deja îi produce, aşa că testează introducerea publicităţii în Messenger.
Adică exact ce nu vrea omul să vadă atunci când trimite mesaje private prietenilor: publicitate. Informaţia a fost dată publicităţii de endgadget.com, USA Today, cnet.com şi multe alte mijloace de informare în masă.
Toate anunţă că Facebook va începe deja testarea serviciului în următoarele săptămâni, în Australia şi Thailanda.
Anunțată în urmă cu un an pe rețelele de socializare, această formă de publicitate are rolul de a-i face pe utilizatori să interacționeze mai ușor cu branduri cunoscute pe canalul de Messenger, potrivit celor de la Facebook, care însă nu au indicat când vor lansa această funcționalitate la nivel internațional.
Momentan, simulările vor avea rolul de a vedea cum funcționează această modalitate de publicitate și mai ales care va fi feedback-ul utilizatorilor serviciului Messenger.
Totodată, Facebook a introdus un nou design al paginii dedicată opțiunilor și setărilor de confidențialitate, în încercarea de a o face mai ușor accesibilă. Noua versiune, care este mai prietenoasă pentru utilizatori, include 32 de ghiduri interactive în 44 de limbi străine.