Levi's, popularul brand de modă al Levi Strauss & Co., este cea mai recentă firmă binecunoscută care s-a confruntat cu apeluri de boicot, pe fondul furiei din cauza campaniei sale care prezintă stilul unisex, scrie Newsweek
Într-un clip care apare pe site-ul Levi’s și care a fost distribuit inițial pe YouTube în septembrie 2019, un model pe nume Isus, cu păr lung și barbă, și un altul pe nume Matia, discută despre „libertatea” pe care o simt în stilurile lor respective.
Videoclipul a fost distribuit săptămâna aceasta pe rețelele de socializare, în timp ce conservatorii americani au făcut eforturi pentru boicotarea pe scară largă a mărcilor care au colaborat cu persoanele LGBTQ.
În clip, Isus, care este descris ca designer, este prezentat purtând o rochie din denim și un pulover pe gât în timp ce spune: „Întotdeauna am fost obsedat de femeile din viața mea. Modul în care ceea ce au făcut a fost pentru ele însele."
Matia, care este descrisă în videoclipul de un minut ca o iubitoare de modă, spune: „Simt mult mai multă libertate când includ mai multe elemente masculine în stilul meu”.
„Ceea ce pare cel mai natural este ceea ce ar trebui să facă cineva”, adaugă Isus referitor la modă. „Este un moment uimitor să te poți exprima într-un stil foarte personal. Este un moment în care suntem cu adevărat liberi să ne exprimăm așa cum ne dorim.”
Campania a înfuriat un număr mare de conservatori care au promis deja că se vor îndepărta de o gamă largă de mărci, inclusiv Bud Light, Starbucks , Target , Nike și Adidas , pentru campanii și colaborări cu persoane LGBTQ.
„O altă companie aa devenit woke, @LEVIS”, a scris un utilizator de Twitter care a distribuit un clip al campaniei companiei pe platformă. „Levi’s urmează Bud Light și Adidas în campaniile de propagandă Woke. „Face blugi, ignoră genele?” ("Make jeans - ignore genes?")
"La revedere, @LEVIS. Nu-ți voi mai cumpăra niciodată blugii la prețuri prea mari. Sper să mergi pe calea lui Budweiser și să pierzi vânzări și valoarea acțiunilor", a spus altul. Majoritatea tăcută nu merge cu acesti bolnavi!"
Ca și în cazul altor mărci, Levi's a lansat anul acesta o campanie dedicată Lunii Mândriei, care este sărbătorită în fiecare iunie. Site-ul web Levi's prezintă o „distribuție Pride 2023” care include „șase persoane LGBTQ+ inspiratoare de pe tot globul, care trăiesc în sinea lor autentică și îi ajută pe alții să facă același lucru”.
CEO-ul Levi Strauss & Co., Chip Bergh, a vorbit în sprijinul îmbrăcămintei neutre de gen a mărcii în timp ce participa la un eveniment de conferință găzduit de Axios la începutul acestei luni.
Întrebat despre marketingul către consumatorii care sunt „mai conștienți de identitățile lor de gen” pe fondul nemulțumirii tot mai mari, Bergh a răspuns: „De fapt avem o linie neutră din punct de vedere al genului. Era o colecție mică. Și știm că femeile cumpără unele produse pentru bărbați și bărbații cumpără niște produse pentru femei.
„Știm că asta continuă, avem studii de piață și date pentru a arăta acest lucru, și asta este grozav. Suntem cam în urmă, începând cu o colecție foarte mică de linii neutre din punct de vedere gen sau fluide și acolo este cu siguranță apetitul consumatorilor pentru asta și suntem acolo pentru asta.”
Another woke company @LEVIS
— Boss Babe (@GirlBoss2024) May 21, 2023
Levi's Follows BudLight And Adidas In Woke Propaganda Campaigns
"Make jeans - ignore genes?" pic.twitter.com/Fz1wCplLUa