80% din cetăţenii UE, potrivit Eurobarometrului din 2012, sunt de părere că marile magazine au o politică etică şi socială corectă atunci când investesc în ţările în curs de dezvoltare. Din păcate, realitatea este alta, iar scopul proiectului SUPPLY CHA!NGE este acela de a demonstra că modelele de afaceri dezvoltate de marile magazine au consecinţe negative, mai ales în ţările de producţie. Pe lângă misiunea de informare, proiectul are ca scop şi construirea unui liant între sectorul agricol din ţările în curs de dezvoltare şi sectorul de retail din spațiul european. Prin schimbarea obiceiurilor de consum şi a modului în care europenii privesc procesul de fabricare, de la producător până pe raftul marilor magazine, ar putea da şi ţărilor în curs de dezvoltare şansa unui mediu economic mai performant precum şi îmbunătăţirea condiţiilor de muncă. Implementarea proiectului, pe o perioadă de trei ani, presupune invitarea la dezbateri comune atât a experţilor în modele de dezvoltare, cât şi a cetăţenilor europeni care îşi pot schimba obiceiurile de consum şi care pot deveni la rândul lor ”avocaţi” ai cauzei.
Proiectul a fost implementat în contextul Anului European pentru Dezvoltare 2015, în vederea atingerii obiectivelor privind eradicarea sărăciei, precum și crearea de parteneriate globale pentru dezvoltare.