Master Planul de Transport a fost retrimis la Comisia Europeană. Cum arată Strategia de Implementare: Care sunt autostrăzile şi drumurile expres prioritare, cum sunt planificate proiectele până în 2020 şi după
Conform noii Strategii de Implementare, prioritizarea proiectelor de infrastructură rutieră au în cap de listă (în sfârşit) autostrada Sibiu - Piteşti. Cu toate acestea, tot strategia mai arată că lucrările sunt planificate să înceapă abia din 2017, asta pentru că Studiul de fezabilitate nu este gata, ba nici nu a fost încă semnat contractul pentru că în cursul procedurii de licitaţie publică s-au depus contestaţii.
Pe locul doi este autostrada Bacău - Paşcani, iar pe trei se regăseşte autostrada Comarnic - Braşov, cu un cost recalculat în jos la aproape 1 miliard de euro (faţă de 1,8 miliarde de euro în cazul actualei concesiuni controversate cu Vinci - Aktor - Strabag).
Următoarele autostrăzi pe listă, în ordinea punctajelor obţinute, sunt: Suplacu de Barcău - Borş (Oradea), Tg Neamţ - Iaşi - Ungheni, Nadaselu - Suplacu de Barcău, Craiova - Piteşti, Tg Mureş - Tg. Neamţ, Inelul de autostradă de centură Bucureşti (A0), Braşov - Bacău şi Ploieşti Comarnic.
În ceea ce priveşte lista proiectelor prioritare de drum expres, pe primul loc se afla modernizarea Centurii Sud Bucureşti la patru benzi. Apoi urmează proiectele care vor forma legătura Moldovei cu Muntenia, drumurile expres de la Ploieşti - Buzău - Focşani - Bacău şi apoi Paşcani - Suceava.