Cel mai scump produs vândut în perioada Black Friday din România a atins valoare de aproape 150.000 euro

17 Noi 2022
Cel mai scump produs vândut în perioada Black Friday din România a atins valoare de aproape 150.000 euro

România se află într-o situație extrem de tulbure din punct de vedere economic. Creșterea economică a fost retrogradată conform ultimelor cifre INS, coaliția de guvernare nu ajunge la o concluzie cu privire la măsurile de sprijin ale populație în fața iernii grele 2022-2023, nivelul de trai scade, iar valoarea coșului minim de cumpărături este într-o ascendiune fulminantă.

Cu toate acestea, un român a ales să cumpere un televizor în perioada de Black Friday cu aproape 150.000 de euro.

În weekendul 11-13 noiembrie, în care au avut loc cele mai intense campanii de Black Friday 2022, magazinele online din România au înregistrat venituri în valoare de aproape 21 milioane de euro, în creștere cu 1,5%, faţă de perioada similară din 2021.

Datele sunt furnizate de Limitless Agency, agenţia de marketing online care a analizat datele comercianților.

Cea mai mare comandă de Black Friday a fost un televizor în valoare de 148.731 euro.

Comunicatul nu precizează ce magazin online a făcut vânzarea și nici despre ce model este vorba. Specialiștii în domeniu speculează că este posibil să fie vorba despre un televizor Samsung 4K MicroLED, care ajunge până la 280 de centimetri în diagonală, tehnologia fiind lansată în 2021, la un preț de 156.000 de dolari.

Este printre singurele televizoare disponbile pe piața la prețul amintit anterior, motiv care-i face pe pasionați să creadă că este modelul care a stabilit recordul de Black Friday.

Potrivit statisticii puse la dispoziție de Limitless Agency, care a analizat datele a 568 de magazine online, în cele mai intense zile ale ediţiei Black Friday 2022, magazinele online au raportat creşteri între 5% şi 10% per total vânzări. Astfel, veniturile sunt mai mari cu 1,5% (aproape 21 milioane euro), numărul de comenzi mai mari cu 3% (150.499 comenzi), venitul mediu per utilizator mai mare cu 6,2% (2 euro) şi rata de conversie mai mare cu 1% (la 2,4%). r

Alte stiri din Actualitate

Ultima oră