Ce probleme au reclamat românii la protecţia consumatorilor

04 Iun 2015
Ce probleme au reclamat românii la protecţia consumatorilor
Cea mai mare parte a reclamațiilor primite de la consumatorii români au ca subiect probleme din domeniul transporturilor. 59,4% dintre românii care au depus reclamaţii s-au confruntat cu anulări și întârzieri ale zborurilor, pierderea bagajelor sau probleme la închirierea mașinilor, potrivit datelor centralizate de Centrul European al Consumatorilor din România.
Alte probleme au fost întâlnite la garanțiile pentru produse electronice – tv, laptop, camere foto, probleme cu bilete la concerte, software, aplicații - 11,1% dintre consumatori, restaurate, hoteluri și servicii de cazare (7%), îmbrăcăminte și încălțăminte (6,4%) și electrocasnice (3,9%).

Consumatorii români au avut cele mai multe probleme cu profesioniști din: Ungaria (21,6%), Italia (13,9%), Germania (12,6%), Marea Britanie (10,6%) și Franța (6,9%).
În schimb, ECC România a primit reclamații împotriva unor comercianți români, prin intermediul celorlalte Centre, de la consumatori din alte state membre ale UE: Bulgaria (16,2%), Spania (12,9%), Franța (10,6%), Italia (10,4%) și Belgia (7,7%). (V.B.)
 

Alte stiri din Actualitate

Ultima oră