Vă mai amintiți de cazul ramelor de metrou, cumpărate recent, care nu încăpeau în stații pentru că erau prea late? Și cum cei de la metrou au trebuit – pe ici, pe colo - să mai „taie” din peron? Ei bine un caz asemănător e posibil să se întâmple și la RATB.
De ceva vreme pe linia 381 pot fi văzute autobuze electrice fabricate în China. Sunt în teste, ne asigură regia, și abia după o astfel de încercare de exploatare, factorii de decizie vor putea să spună dacă „trecem pe electric”.
Pe hârtie totul arată bine. Un astfel de autobuz consumă de 4-5 ori mai puțin decât unul convențional numai că, veți vedea, nu numai la bărbați, dar și la autobuze câțiva cm contează.
Cei care au circulat cu un astfel de 381 eco au observat că există anunțuri (foi lipite prin autobuz) conform cărora autobuzul NU circulă prin pasaj. Îi este frică de întuneric? Nu, problema este alta. Conform regulilor de circulație, circulația prin Pasajul Unirii este limitată la gabarite de maxim 3,5 metri înălțime. Iar autobuzul nostru BYD are (conform site-ului producătorului) „fix” 3,48m. Cu alte cuvinte e prea mare. Și nimeni nu riscă să rașcheteze pasajul.
Ca simplu pasager BYD-ul nu oferă cine știe ce experiență. La nivel vizual, este mult mai bine compartimentat și mai încăpător. La nivel sonor, este chiar mai zgomotos decât cele în funcție. Ai avea impresia că dacă e electric, e mai silențios. Nu e așa. În fine, la nivel olfactiv...cum peste 50% sunt pensionari fără bilet, Măria este aceeași.
______________
ȘOCANT! DEZBRĂCATĂ și ÎNJUNGHIATĂ, chiar sub ochii soțului său, imobilizat de mai mulți bărbați (VIDEO)
Doctorii depun eforturi pentru reconstrucția estetică a faței unei femei care a fost atacată, dezbrăcată, bătută și înjunghiată cu sticle de băutură sparte, în plină stradă, chiar sub ochii soțului său, care fusese imobilizat de către mai mulți bărbați.
______________
Un punct pozitiv îl reprezintă aparatul de aer condiționat care face față (deși taman ăla-i vinovat de înălțimea buclucașă). Un punct negativ îl reprezintă deschiderea ușilor. Dacă este înghesuială, sistemul de deschidere al ușilor „se dă peste cap”. Pasagerii care vor să iasă apasă pe butoane, cei din stație fac același lucru – moment în care șoferul devine porcușor isteric și începe să țipe să lăsăm dracului butoanele în pace ori rămânem autobuzus captivus. Oops!