Echipa Germaniei persistă și afișează sigla „interzisă” într-o conferință de presă

26 Noi 2022
Echipa Germaniei persistă și afișează sigla „interzisă” într-o conferință de presă

Federația Germană de Fotbal (DFB) a înlocuit sigla lanțului de supermarketuri REWE, care și-a rupt parteneriatul cu Federația din cauza controversei legate de banderola incluzivă „One Love”, cu logo-ul campaniei „One Love”, scrie RTL

După încheierea parteneriatului REWE cu șase săptămâni înainte de încheierea inițială a contractului cu DFB, federația a profitat „de șansa conferințelor de presă aproape zilnice din Qatar, de a-și menține poziția în campania One Love", a spus ea într-o declarație.

În spatele lui Kai Havertz și Julian Brandt, cei doi jucători de la Nationalmannschaft prezenți vineri în fața presei, au apărut, printre ceilalți sponsori ai federației, sigla One Love, o inimă multicoloră, în favoarea incluziunii și a diversității.

Manuel Neuer a vrut să poarte această banderolă incluzivă, dar nemții renunțaseră la ea, confruntați cu amenințarea unor eventuale sancțiuni sportive.

Înainte de primul meci cu Japonia, pierdut cu 2-1, cei unsprezece titulari ai Germaniei pozaseră pentru fotografia oficială cu mâinile în fața gurii, mimând un căluș împotriva interdicției de a demonstra în favoarea diversității. Un gest clar îndreptat împotriva FIFA.

În galerie, ministrul german de interne Nancy Faeser a purtat banderola One Love stând alături de președintele FIFA Gianni Infantino.

 

Alte stiri din Sport

Ultima oră