Compania Sony, dată în judecată după explozia unui smartphone

04 Sep 2017 | scris de Gabriela Antoniu
Compania Sony, dată în judecată după explozia unui smartphone

Ca şi în cazul Samsung Galaxy Note 7, care a explodat, un Sony Xperia Z2, s-a transformat într-o "minge de foc", provocându-i proprietarului arsuri de gradul trei, relatează dailymail.co.uk.

Britanicul Tom Collins, 36 de ani, a fost dus de urgenţă la spital, după ce a rămas fără pielea celor cinci degete de la mâna dreaptă. El dă acum în judecată compania Sony şi cere daune de10.000 de lire sterline, deși aceasta neagă că ar avea vreo vină.

Explozia s-a produs la 24 mai, după ce Collins i-a trimis prietenei sale un mesaj pe Facebook Messenger. "Era încins și m-am întrebat ce se întâmplă, iar apoi am auzit un zgomot foarte mic", a povestit el.

"Am întors telefonul și peste tot era funingine - și apoi apărut o flacără. Arăta ca o rachetă și în câteva secunde totul s-a transformat într-o minge de foc. Știam că bateria a explodat. L-am lăsat imediat la podea și, din fericire, am avut o sticlă de apă lângă patul meu, așa că am aruncat apa peste telefon pentru a stinge flacăra. Mâinile mele erau roșii crud, dar am avut apă pentru a stinge focul.  Dacă n-aș fi avut-o, probabil că ar fi luat foc casa", a mai spus el.

El a fost dus la spital. "Mi-au spus că am arsuri de gradul al treilea și mi-au dat morfină și entonox, dar noaptea durerea se agrava", a susţinut Collins.

Consilier financiar, el a avut nevoie de trei luni de recuperare intensă, între timp pierzându-şi slujba şi prietena. El a fost forțat să-și ferească mâinile de lumina soarelui și a spus că şi-a pierdut simţul la degetele arătător și mare din cauza rănilor.

Contactat de MailOnline, un reprezentant Sony a declarat că va face verificări în acest caz. Colins a decis să depună o cerere de despăgubire, împreună cu firma de avocatură Express Solicitors, după ce a primit doar "răspunsuri generice" de la Sony.

"Doar când am contactat un avocat, Sony a luat notă și apoi m-a sunat și mi-a trimis e-mail - încercând să mă facă să le returnez telefonul", a spus el.

Avocatul lui Colins spune că acesta şi-a cumpărat telefonul de la un magazin respectabil.  "Nu suntem mulțumiți de investigațiile Sony în cazul acestui incident. Suntem îngrijorați că nu poate fi un incident izolat, iar alți utilizatori ai acestui tip de telefon ar putea fi expuși unui accident similar", a mai spus avocatul..

 

Alte stiri din Gadget

Ultima oră