A doua generatie a sedanului Hyundai Genesis a depasit 100.000 de unitati vandute la nivel global. Lansat cu doar 19 luni in urma, in noiembrie 2013, modelul a atins acest prag cu 10 luni mai devreme decat prima generatie a modelului Hyundai.
Produs exclusiv in Coreea, autovehiculul este exportat in China, Europa, Orientul Mijlociu si America de Nord. Pe piata din Statele Unite, modelul a fost bine primit, ocupand pana in acest moment al anului 2015 locul al treilea in clasamentul sedanurilor medii premium.
Prima generatie Genesis, lansata in 2008, a fost comercializata in 250.000 de unitati la nivel global, avand un rol important in ascensiunea rapida a marcii Hyundai. Cea de-a doua generatie a beneficiat de un succes accelerat, acumuland numeroase distinctii importante in cele 19 luni de la lansare, printre care premiul “iF Product Design 2014” in categoria “Transporturi”. In acelasi an, modelul a obtinut in America de Nord premiul “IIHS Top Safety Pick+” si “Good Design Awards 2014”.