Milioane de microbişti au urmărit la TVR 1 confruntarea dintre echipele României şi Finlandei, partidă din preliminariile UEFA EURO 2016. Transmis în direct de pe o Arenă Naţională arhiplină, meciul a pus din nou TVR 1 pe poziţia de lider de audienţă pe toate segmentele de public, principalul post al Televiziunii Române înregistrând mai mult decât dublul audienţei următorului post tv clasat (ProTV), pe intervalul de difuzare a meciului.
În medie, 2.423.000 de români au stat cu ochii pe televizor joi seară, TVR 1 înregistrând, pe intervalul orar 21.47-23.35, un rating* mediu de 13,1% şi o cotă medie de piaţă** de 30% la nivel naţional. TVR a înregistrat astfel cea mai mare audienţă a zilei de 8 octombrie, pe teritoriul României.
În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, partida România-Finlanda a fost urmărită de 1.485.000 de telespectatori (rating mediu 14,7%, share mediu 31,9%), dintre care 757.000 reprezintă targetul comercial (14,9% rating mediu, respectiv 34,4% cotă medie de piaţă).
Cel mai urmărit moment al meciului s-a înregistrat înainte de fluierul de final al primei reprize, la ora 22.31, când nu mai puţin de 3.019.000 de români aşteptau cu sufletul la gură un gol al „tricolorilor” pe Arena Naţională (rating 16,4%, share 34,9% la nivel naţional). Acelaşi minut a fost şi cel mai urmărit de publicul urban, la ora 22.31 înregistrându-se 1.820.000 de telespectatori din segmentul urban (rating 18%, share 36,7%), precum şi pe tronsonul de public comercial, 922.000 de persoane din acest segment (rating 18,2%, share 39,1%) urmărind TVR 1, la momentul menţionat.