Mazda CX-5 cu numărul 1.000.000 a ieșit de pe linia de asamblare la sfârșitul lunii aprilie. SUV-ul popular compact a atins acest prag la mai puțin de trei ani și jumătate de la intrarea în producție, la sfârșitul anului 2011. Mazda3 este singur model al companiei care a atins mai repede acest volum.
Introdus într-un segment global cu creștere rapidă în februarie 2012, primul crossover compact produs de Mazda a fost și primul model care a inclus gama completă de tehnologii SKYACTIV și design-ul KODO – Soul of Motion. CX-5 a inaugurat astfel, o nouă eră la Mazda, care a ajutat constructorul în drumul său spre succes.
Modelul a câștigat mai mult de 60 de premii în intreaga lume, inclusiv prestigiosul Mașina Anului în Japonia 2012-2013, precum și numeroase distincții de cel mai bun SUV și cel mai bun crossover. A fost cel mai bine vândut SUV în Japonia în 2012 și 2013 și este, de asemenea, cel mai popular model Mazda în mai multe piețe europene, inclusiv în Germania.